header VOMgroep mobile

Zonwering en besturingssystemen

Zonwering en besturingssystemen, de meeste kantoorgebouwen en bedrijven beschikken over een vorm van zonwering. In de jaren 70 had men niet zoveel keus. Folie, schermen aan de buitenzijde of lamellen aan de binnenzijde van het kozijn.

Maar dat is nu veranderd, de meest mooie zonwering en daarbij horende besturingssystemen zijn weer-afhankelijk en houden rekening met stand van de zon, de wind en regen. Naarmate de systemen uitgebreider zijn geworden, zijn soms ook de beperkingen duidelijker zichtbaar geworden.

 Met teveel wind waaien ze vaak kapot, storingen in de bekabeling en/of aansturing, lange wachttijd op vervangende doeken en elektrische motoren. Wist u dat klachten  over de buiten zonwering één van de meest voorkomende klachten is in  kantoorruimtes. De VOM groep heeft om deze het hoofd te beiden een uniek  concept neer gezet.

  

 Ons concept;

Als een nieuwe opdrachtgever ons de zorg over de zonwering en de systemen toe vertrouwd, dan maken wij eerst een inventarisatie met sterkte/zwakte analyse van het systeem. Dit overzicht geeft duidelijkheid over de te verwachte werkzaamheden voor de VOM groep als onderhoudspartij en de daarbij behorende kosten voor de opdrachtgever. Nadat wij daarop in overeenstemming met de opdrachtgever een onderhoudsrapportage hebben opgesteld, kunnen de werkzaamheden gestart worden. De onderhoudswerkzaamheden meestal één of twee keer per jaar en de storingen aan het systeem direct na melding.

Waarom duurt reparatie en/of herstel bij de meeste bedrijven zo lang? en waarom kan de VOM groep wel direct uw storingen verhelpen?

De meeste bedrijven komen na een melding bij u langs op locatie om de storing na te zien. Meest voorkomende storingen zijn een beschadigd doek en/of defect van de motor. Daar wordt door hun geconstateerd dat het doek beschadigd is en vervangen dient te worden. Het doek wordt opgemeten en op maat gemaakt. Het werkproces van een nieuw doek duurt ca. twee weken. Pas daarna zullen de bedrijven een afspraak met u maken voor herstel.

Maar niet bij de VOM groep! Bij de inventarisatie brengen wij ook in kaart welke maatvoering er is gebruikt en bij melding van de storing kunnen wij veelal direct over gaan tot het bestellen van de nodige materialen. Daardoor kan de reactietijd van herstel aanzienlijk worden verkort. Ook kunnen wij voor u als opdrachtgever een aantal doeken met de juiste maatvoering en kleur op voorraad nemen zodat bij de eerste melding wij direct een afspraak kunnen maken voor herstel.

Uw huurders of collega's zullen versteld staan van het korte tijdspad tussen storingsmelding en reparatie!

Neemt u gerust contact met ons op, wij informeren u graag vrijblijvend over de mogelijkheden!